مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-01سياسي

یک شهر جدید دیگر در حاشیه شرق تهران ساخته می شود


شورای عالی شهرسازی از تقاضای استانداری تهران و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای تأسیس شهر جدید خوارزمی در اراضی معوض شهرک زیتون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه ای به انوشیروان محسنی بندپی، مصوبات این شورای عالی در خصوص اراضی معوض به اعضای تعاونی شهرک زیتون در شمال شرق تهران را ابلاغ کرد.

متن نامه شورای عالی شهرسازی به این شرح است: استاندار و رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه 27 بهمن 99 پس از استماع گزارش استانداری تهران، شرکت عمران شهرهای جدید و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص میزان پیشرفت فرآیند تهاتر و تأمین عوض مالکان تعاونی های واقع در شمال و شمال شرق تهران پیرو مصوبات قبلی در تاریخ های 21 دی 98، 18 آذر 98 و 14 دی 97 خود مورد بررسی قرار داد و به شرح زیر تصمیم گیری کرد: 1.

پیرو تأکیدات مکرر قبلی و بنا به ضرورت وجود بانک اطلاعاتی مستند و قابل اتکا از مشخصات اعضای تعاونی ها، استانداری تهران بانک اطلاعاتی اعضای تعاونی های مذکور را با اولویت تعاونی زیتون در اسرع وقت تکمیل و در جلسات آتی شورای عالی ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهر جدید دیگر در حاشیه شرق تهران ساخته می شود

یک شهر جدید دیگر در حاشیه شرق تهران ساخته می شود