مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-01سياسي

فراخوان مقاله دهمین رویداد ملی، فرهنگی و آموزشی طریق جاوید منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهمین رویداد ملیِ فرهنگی و آموزشیِ طریق جاوید با عنوان امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و انتخابات ، - دهمین رویداد ملیِ فرهنگی و آموزشیِ طریق جاوید با عنوان امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و انتخابات ، به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهمین رویداد ملیِ فرهنگی و آموزشیِ طریق جاوید با عنوان امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و انتخابات ، به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، با مشارکت و همکاری سازمان دانشجویان و معاونت فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، یکی از بخش های دهمین رویداد ملیِ فرهنگی و آموزشیِ طریق جاوید، فراخوان دریافت مقاله از دانشجویان و طلاب است که مقالات برگزیده، هم زمان با سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در مراسم اختتامیه این رویداد ارائه خواهد شد.

محور های فراخوان مقاله، شامل اخلاق انتخاباتی در اندیشه امام خمینی (ره)، معیار های نامزد اصلح از منظر امام خمینی (ره)، جایگاه جمهوریت، انتخابات و رأی مردم در اندیشه امام خمینی (ره)، ساختار و قوانین اجرایی و نظارتی انتخابات از منظر امام خمینی (ره)، اهمیت مشارکت سیاسی مردم در انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مقاله دهمین رویداد ملی، فرهنگی و آموزشی طریق جاوید منتشر شد

فراخوان مقاله دهمین رویداد ملی، فرهنگی و آموزشی طریق جاوید منتشر شد