مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-01پزشكي

گسترش آموزش پزشکی در همدان/ انتخاب 20 هکتار زمین برای بیمارستان هزار تخت خوابی


استاندار همدان از برنامه وسیع گسترش کمی و کیفی آموزش پزشکی و خدمات درمانی در استان همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در مراسم بیست و سومین آیین پویش ره سلامت و آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای انستیوفینلای کوبا و انستیوپاستور ایران در همدان اظهار کرد: در ماه های گذشته با تلاش بسیار زیاد فرزندان ایران در تولید واکسن کرونا، امروز خوشبختانه ایران اسلامی سربلند است و جزو کشورهای نخست دنیا در این تکنولوژی شناخته می شود.

وی با بیان اینکه فرزندان ایرانی در تمام عرصه ها حرفی برای گفتن دارند گفت: امروز که همه پروتکل های مرسوم در دنیا به هم خورده و همه برای خود واکسن تولید می کنند، ما هم با توانمندی دانشمندان کشور در این عرصه قدم برمی داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه همه استان های ایران در این کار بزرگ حضور ارزشمندی دارند گفت: ویروس کرونا تمام دنیا را درنوردید و کشور ایران در مقابل آن از آزمون سخت سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه همدان نیز با توجه به دستورات ستاد ملی کرونا در مقابله با بیماری عمل کرده و توفیقات ارزشمندی هم داشته است عنوان کرد: خوشبختانه امروز کادر بهداشتی - درمانی ما در شرایطی قرار گرفته که می تواند با هر شرایطی خود را تطبیق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش آموزش پزشکی در همدان/ انتخاب 20 هکتار زمین برای بیمارستان هزار تخت خوابی

گسترش آموزش پزشکی در همدان/ انتخاب 20 هکتار زمین برای بیمارستان هزار تخت خوابی