مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-01اقتصادي

دوشنبه قیمت جدید خودروها اعلام می‎شود


شورای رقابت اصرار به افزایش قیمت خودرو دارد و قرار است در جلسه ای که دوشنبه این هفته برگزار می شود، قیمت نهایی خودروها را اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اواخر فروردین ماه بود که رییس شورای رقابت اعلام کرد که قرار است قیمت خودرو برای سه ماه اول سال 1400 افزایش یابد.

رضا شیوا رییس شورای رقابت در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش قیمت خودرو در سال 1400 و عدم تغییر 6 ماهه در قیمت خودروهای داخلی، گفت: تا ابتدای سال 1400 می توان گفت که 6 ماه است که هیچ افزایش قیمتی برای خودرو نداشتیم و سه ماه آخر سال به دلیل اینکه نرخ تورم پایین بود، شورا موافقت با افزایش قیمت نکرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در قیمت گذاری همچنان تورم بخشی را مدنظر قرار می دهیم، گفت: اکنون برای تصمیم گیری قیمت خودرو در سه ماه اول سال 1400، منتظر تورم بخشی هستیم تا بانک مرکزی آن را مشخص کند و در نهایت بر اساس تورم بخشی قیمت خودرو نیز تغییر خواهد کرد.

رییس شورای رقابت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه 6 ماه افزایش قیمت نداشتیم و آیا مجدد شاهد افزایش قیمت در امسال خواهیم بود؟ گفت: قطعا در این سه ماه افزایش قیمت خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوشنبه قیمت جدید خودروها اعلام می‎شود

دوشنبه قیمت جدید خودروها اعلام می‎شود