مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-01اقتصادي

تولید سالیانه 300 تن چای نتیجه مجاهدت اقتصادی یک کارخانه در قرچک


با وجود انگیزه تولید و کمک به رونق و توسعه کشور در سرمایه گذاران و حمایت دولت از بخش خصوصی، یک کارخانه چای در شهرک صنعتی قرچک توانسته برای 125 جوان اشتغال ایجاد کند و تولید سالیانه خود را به 300 تن برساند که این نتیجه همت و مجاهدت اقتصادی بوده و قابل تقدیر است.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: با وجود انگیزه تولید و کمک به رونق و توسعه کشور در سرمایه گذاران و حمایت دولت از بخش خصوصی، یک کارخانه چای در شهرک صنعتی قرچک توانسته برای 125 جوان اشتغال ایجاد کند و تولید سالیانه خود را به 300 تن برساند که این نتیجه همت و مجاهدت اقتصادی بوده و قابل تقدیر است.

بهمن خطیبی عصر شنبه 11 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران ، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از همه کارگران شریف که در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، قدردان همه تولیدکنندگان عزیزی هستیم که در این شرایط سخت به عنوان قهرمانان ملی برای سربلندی ایران اسلامی همت ورزیده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود سرمایه گذاران فعال در شهرک صنعتی قرچک زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه فراهم شده است.

خطیبی تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته با تسهیل امور بخش خصوصی به ویژه کارآفرینان و سرمایه گذاران زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالیانه 300 تن چای نتیجه مجاهدت اقتصادی یک کارخانه در قرچک

تولید سالیانه 300 تن چای نتیجه مجاهدت اقتصادی یک کارخانه در قرچک