مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-01سياسي

صادق خرازی: برگردم به روحانی رای نمی دهم


خرازی در گفت وگو با خراسان تاکید می کند که اصلاحات هیچ نقشی در چیدمان دولت روحانی نداشته است،ماجرای عزلش توسط احمدی نژاد را بازگو می کند،رابطه خودش با میراث فرهنگی و شبهات پیش آمده را پاسخ می دهد و می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خراسان نوشت: می گویند سیاست خارجی ادامه سیاست داخلی است .

او نیز معتقد است در تاریخ و در جهان مرسوم بوده که دیپلمات ها هم در حوزه سیاست داخلی فعال باشند یا برعکس و حتما خودش را نمونه ای از آن ها می داند .

سید صادق خرازی سفیر اسبق کشورمان در سازمان ملل و فرانسه این روزها بیش از سیاست خارجی وقت خود را معطوف به حزبی جوان به نام ندای ایرانیان کرده، هرچند همچنان مهم ترین مشکل این 16سال را نبود یک رییس جمهور حرفه ای و آشنا به سیاست خارجی می داند .

برای همین بود که خودش و حزبش بیشترین تلاش را کردند تا محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان را برای نامزد شدن در انتخابات راضی کنند، اتفاقی که تاکنون نیفتاده است.

در عین حال او خودش هم به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح شده است هرچند انگار این احتمال به سمت ضعیف شدن می رود اما نیم نگاهی هم به نامزد شدن خودش دارد و خرد جمعی در حزب را عامل آن می داند .

از احمدی نژاد دل پری دارد و سرخورده شدن جوانان و مردم و ضعف های بزرگ دولت روحانی را از عوامل اصلی کاهش شدید مشارکت در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق خرازی: برگردم به روحانی رای نمی دهم

صادق خرازی: برگردم به روحانی رای نمی دهم