مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-01سياسي

سهولت در خدمات رسانی بهزیستی با سامانه 1482/ همکاری بیش از 697 کاربر در 31 استان


مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: سامانه 1482 براساس رهنمودهای دفتر مدیریت عملکرد به منظور سهولت در خدمات رسانی و حل مشکلات به جامعه هدف خود تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مراکز سازمان بهزیستی گفت: سامانه دیده بان یا همان خط 1482 بر اساس رهنمودهایی که دفتر مدیریت عملکرد از ریاست سازمان گرفت و بر اساس منشور حقوق شهروندی در نظام اداری به منظور انجام اهداف سازمانی اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه جامع ارتباطی بین سازمان و مردم نمود که با نامگذاری این سامانه به نام سامانه جامع دیده بان نه تنها سعی در ایجاد ارتباط دو سویه و اثربخش با مردم کرد؛ بلکه با استفاده از ظرفیت های موجود این سامانه حوزه نظارت و حمایت های اجرایی را نیز که از اهداف اصلی سازمان است را به عنوان پیشگام وظایف اصلی تکالیف بخش خصوصی انجام داده است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی اظهار کرد: یکی از مزایای اصلی سامانه دیده بان سهولت دسترسی است، همانطور که می دانید رفت و آمد برای بسیاری از گروه های هدف ما با توجه به وضعیت فعلی ترافیک و هزینه ها در کلان شهرها و مشکلاتی که در بحث مناسب سازی و دسترسی دارند بسیار سخت است بنابراین این خط می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع کند و سهولت دسترسی را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهولت در خدمات رسانی بهزیستی با سامانه 1482/ همکاری بیش از 697 کاربر در 31 استان

سهولت در خدمات رسانی بهزیستی با سامانه 1482/ همکاری بیش از 697 کاربر در 31 استان