مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-01سياسي

برگزاری مراسم شب های قدر ملایر در فضای باز


مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم احیای شب های قدر در فضای باز و بیش از 50 نقطه شهرستان ملایر خبر داد.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ملایر  و در راستای جلوگیری از تجمع با مجوز ستاد مقابله با کرونا برنامه احیای شب های قدر در نقاط مختلف شهرستان در فضای باز مساجد و حسینیه ها و بوستان های شهرستان برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این مراسم در شهرستان ملایر در نقاط مشخص شده و با محدودیت زمانی دو ساعت برگزار خواهد شد افزود: با هماهنگی صورت گرفته این مراسم با همکاری شورای هیات های مذهبی، اداره اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی و بر اساس شیوه نامه های ستاد مالی کرونا برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر زمان برگزاری این مراسم را از ساعت 23 تا یک بامداد دانست و گفت: تاکید شده برای رعایت مسائل بهداشتی شهروندان مومن و خداجوی شهرستان وسایل شخصی از جمله زیرانداز و کتاب های دعا را با خود همراه داشته باشند.

وی در ادامه به سایر برنامه های این اداره در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: طرح علی یاوران برای دومین سال در ماه مبارک رمضان توسط هیات های مذهبی و مشارکت اداره اوقاف با توزیع هر شب 500 تا 700 پرس غذا بین نیازمندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شب های قدر ملایر در فضای باز

برگزاری مراسم شب های قدر ملایر در فضای باز