مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-01اقتصادي

تقویت نهادهای کارگری راه خروج دولت از جنگ اقتصادی دشمن است


راه خروج دولت از جنگ اقتصادی، نیازمند تقویت نهادهای مردمی به ویژه قشر کارگری و کارفرمایی و جاری کردن جانبه گرایی در حفظ و پایداری تولید و اشتغال است.

- محسن احتشام در گفت و گو با مهر با گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: کارگران یکی از اصلی ترین بخش های چرخه تولید بوده که نقش بسزایی در تحقق شعار سال ایفا می کنند.

وی قشر کارگر را ارزشمند ترین و سودمند ترین گروه جامعه دانست و افزود: باید آموزش کارگران در بخش های صنعتی مورد توجه قرار گیرد تا دانش بروز را در چرخه تولید به خوبی عملیاتی کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام با تحریم های ظالمانه به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، باید توجهی ویژه به کار و کارگر شود.

وی با بیان اینکه پیروزی در این جنگ نیازمند داشتن برنامه ای منسجم و حمایت از کار و کارفرما است، گفت: راه خروج دولت از شرایط کنونی، نیازمند تقویت نهادهای مردمی به ویژه قشر کارگری و کارفرمایی و جاری کردن جانبه گرایی در حفظ و پایداری تولید و اشتغال است.

احتشام با تاکید بر اهمیت بالا بردن سطح معیشتی کارگران، اظهار کرد: کارگران رکن اصلی و مهم در خط تولید و خوکفایی بوده که نیازمند توجه ویژه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت نهادهای کارگری راه خروج دولت از جنگ اقتصادی دشمن است

تقویت نهادهای کارگری راه خروج دولت از جنگ اقتصادی دشمن است