مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-01بين الملل

روایت پدر چهار شهید نیجریه ای از توطئه ریاض و تل آویو علیه شیعیان نیجریه


یک فعال رسانه و استاد دانشگاه نیجریه ای که چهار فرزند خود را در دفاع از شیخ زکراکی رهبر شیعیان نیجریه از دست داده می گوید که رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از حمله ارتش نیجریه به حسینیه زاریا و به خاک وخون کشیدن هزاران نفر به جرم داشتن آشکار شد تا آنجا که برخی از جنبش ها نسبت به توطئه آل سعود برای قتل رساندن شیخ زکزاکی هشدار دادند.

 اخیرا شیخ ادم احمد سوهو یکی از نمایندگان شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه با تایید اینکه گزارش های موجود حاکی از آن است که دولت نیجریه با چراغ سبز آل سعود دست به چنین اقدامات و جنایاتی علیه شیعیان در کشورش می زند، گفته است: دولت نیجریه با حمایت و پشتیبانی مالی آل سعود و رژیم صهیونیستی و آمریکا، شیعیان نیجریه ای را تحت فشار قرار می دهد.

همچنین چندی پیش پروفسور عبدالله دلاندی راننده ی شیخ زکزاکی به خبرگزاری فارس گفته بود: بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی در پس این فتنه یعنی کشتار شیعیان نیجریه و بعد از آن حبس ظالمانه شیخ به بهانه های واهی و در نهایت هم طولانی شدن حبس هستند.

در این راستا خبرنگار فارس با دکتر عیسی آدم وزیری از فعالان رسانه ای و استادان دانشگاه احمدو بِلو در زاریا و یکی از قربانیان حادثه حمله به حسینیه بقیه الله زاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پدر چهار شهید نیجریه ای از توطئه ریاض و تل آویو علیه شیعیان نیجریه

روایت پدر چهار شهید نیجریه ای از توطئه ریاض و تل آویو علیه شیعیان نیجریه