مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-01اقتصادي

برند شرکت ارج خریداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی نیارکی شنبه در خاتمه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت امور صنایع وزارتخانه و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به تازگی برند شرکت ارج خریداری شده و سرمایه گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط تولید لوازم خانگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی نیارکی شنبه در خاتمه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت امور صنایع وزارتخانه و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: وزارت صنعت از سه سال پیش تاکنون به دنبال احیای واحد های راکد است.

وی بیان داشت: سال گذشته فعال سازی 2 هزار و 200 واحد راکد هدف گذاری شد که 2 هزار و 115 واحد آن ها به مدار تولید بازگشتند.

به گفته این مقام مسوول، پروژه کلان تر در این بخش، احیاء برند ها و نام های ملی هستند که در سال های گذشته تعطیل شده بودند.

وی ادامه داد: به تازگی برند شرکت ارج خریداری شده و سرمایه گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط تولید لوازم خانگی است.

معاون وزیر صنعت خاطرنشان کرد: احیاء سایر واحد های تولیدی و صنعتی نیز در قالب پروژه راه اندازی واحد های راکد دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برند شرکت ارج خریداری شد

برند شرکت ارج خریداری شد