مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-01اقتصادي

ضریب اشغال هتل های فارس به 30 درصد رسیده است


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اعلام کرد که در شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا ضریب اشغال هتل ها در این استان بسیار کم شده و به 30 درصد رسیده است.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اعلام کرد که در شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا ضریب اشغال هتل ها در این استان بسیار کم شده و به 30 درصد رسیده است.

جمشید معینی شنبه 11 اردیبهشت در کمیته تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها که در اداره کل میراث فرهنگی فارس برگزار شد، گفت: صنعت گردشگری یک صنعت آسیب پذیر در حوادث است که در شرایط همه گیری بیماری کرونا نیز شدیداً خسارت دیده و به دلیل کم شدن سفرها، این حوزه آسیب های بسیاری را دیده است.

او با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان بنام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، ادامه داد: باید با بروز رسانی اطلاعات در حوزه گردشگری و بررسی های علمی، راهکارهای مناسبی برای جبران این خسارات پیدا کرد و با برنامه ریزی دقیق موجبات برون رفت از مشکلات را فراهم آورد.

معینی تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات از راه های قانونی از جمله تشکیل کمیته تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اقدام کرد تا با رفع این موانع، رونق دوباره ای را در صنعت گردشگری شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال هتل های فارس به 30 درصد رسیده است

ضریب اشغال هتل های فارس به 30 درصد رسیده است