مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-01سياسي

توزیع 13000 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در شیراز


مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از توزیع 13 هزار بسته معیشتی و 7 هزار پرس غذای گرم به همت خیران و قرارگاه عمار این حوزه بین آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از توزیع 13 هزار بسته معیشتی و 7 هزار پرس غذای گرم به همت خیران و قرارگاه عمار این حوزه بین آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق شنبه 11 اردیبهشت ماه در نشست مجازی با خبرنگاران، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای درک ارزش های دینی و معنوی دانست و گفت: رسول گرامی اسلام(ص) در خطبه شعبانیه فرمودند ماه رمضان، ماهی است که ساعات آن ماه، روزها و شب های آن بهترین شب های سال است.

او رمضان را ماه بهار قرآن برشمرد و اضافه کرد: پیامبر(ص) همچنین فرمودند در این ماه به میهمانی خداوند دعوت شده ایم، در این ماه نفس زدن ها ثواب تسبیح دارد، البته حضرت در بیان نکردن که نفس های شخص روزه دار، لذا افرادی که نتوانسته اند روزه بگیرند اما ماه رمضان را درک کرده اند این برکات شامل حال آنان خواهد شد.

حدائق بیان کرد: پیامبر(ص) خواب در ماه رمضان را هم ثواب عبادت دارد، همچنین اعمال مسلمانان نیز در این ماه مقبول درگاه حق است، برخی نمی دانند که اعمالی که انجام می دهند مورد قبول است یا خیر؟ پیامبر(ص) می فرماید اعمال در ماه رمضان مقبول است، در ادامه خطبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 13000 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در شیراز

توزیع 13000 بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در شیراز