مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-01سياسي

برگزاری برنامه های هفته قدس در استان بوشهر بر بستر فضای مجازی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته قدس در استان بوشهر با محوریت برگزاری بر بستر فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی خودرویی و سنواتی سال های گذشته برگزار نمی شود.

وی تصریح کرد: در هفته قدس 30 ویژه برنامه در استان بوشهر تدارک دیده شده که امید است این برنامه ها بتواند خلأ برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس را پر کند جمالی بیان کرد: شعار بزرگداشت هفته قدس مقاومت فلسطین، مکتب سردار سلیمانی و بیداری اسلامی نام گذاری شده که سعی بر این است در تمام برنامه این شعار اساسی پیاده سازی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروز که تفکر غرب گرا و لیبرالی علیه سردار سلیمانی حجمه وارد کرده باید به هر اندازه که می توانیم به سمت مکتب سردار سلیمانی و شاخصه های آن پرداخته شود.

وی اظهار داشت: ویژه برنامه ای با حضور حسین اکبری دبیر مجمع جهادی بیداری اسلامی و معاون فرهنگی سپاه قدس با عنوان نقش سردار سلیمانی در بیداری اسلامی و مقاومت فلسطین در بوشهر به صورت مجازی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های هفته قدس در استان بوشهر بر بستر فضای مجازی

برگزاری برنامه های هفته قدس در استان بوشهر بر بستر فضای مجازی