مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-01اقتصادي

محصولات ارج تا 2 سال دیگر به بازار برمی گردد


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که اخیرا برند شرکت ارج خریداری شده و سرمایه گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط تولید لوازم خانگی است، - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که اخیرا برند شرکت ارج خریداری شده و سرمایه گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط تولید لوازم خانگی است، اما به تولید رسیدن این برند 18 ماه تا 2 سال طول خواهد کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت امور صنایع وزارتخانه و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت صنعت در سه سال اخیر به دنبال احیای واحدهای راکد بوده و سال گذشته فعال سازی 2200 واحد راکد هدف گذاری شد که 2115 واحد آنها به مدار تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه پروژه کلان دیگری در این وزارتخانه، احیاء برندها و نام های ملی بوده که در سال های گذشته تعطیل شدند، از بازگشت برند ارج به چرخه تولید خبر داد.

به گفته این مقام مسئول اخیرا برند شرکت ارج خریداری شده و سرمایه گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط تولید لوازم خانگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات ارج تا 2 سال دیگر به بازار برمی گردد

محصولات ارج تا 2 سال دیگر به بازار برمی گردد