مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-01سياسي

تصادف پاکبان نورابادی او را روانه بیمارستان کرد


تصادف یک پاکبان در شب، در شهر نورآباد ممسنی منجر به مجروح شدن این پاکبان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مستقیم متوجه شرکت نیست ولی ما با بیمه رایزنی کرده ایم که به صورت دیه یا بیمه حوادث مخارج این پاکبان عزیز پرداخت شود و او را رها نخواهیم کرد.

لازم به ذکر است که این پاکبان که بیش از 16 سال سابقه کار در شهرداری دارد، از جانبازان عزیز و یادگاران دفاع مقدس می باشد که رنج زیادی را در طول زندگی متحمل شده است.

موسی بهزادی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ممسنی در گفتگو با فارس اظهار داشت: آقای علی شیر انصاری مقدم جانباز 10درصد دفاع مقدس است که در این سانحه دچار مشکلاتی شده و در حال حاضر نیز پیگیر مشکل او هستیم.

بهزادی گفت: با اینکه ایشان سابقه کار در  شهرداری دارد ولی بیمه تکمیلی و درمان او از طرف بنیاد شهید صادر شده و هر خدمتی که لازم باشد دریغ نمی کنیم.

وی در ادامه به پیگیری پرونده تصادف او نیز اشاره کرد و گفت: سرنخ هایی از راننده خاطی به دست آمده و امیدواریم پلیس به زودی این شخص را دستگیر و مجازات لازم را اعمال کند.

در پی این سانحه دلخراش، کاربران فضای مجازی نیز واکنش های بسیاری نشان دادند که غالبا دعای خیر برای پاکبان و گلایه از بی احتیاطی راننده بود، برخی رسانه ها نیز با چاشنی شیطنت به موضوع پرداختند که امیدواریم در ادامه شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف پاکبان نورابادی او را روانه بیمارستان کرد

تصادف پاکبان نورابادی او را روانه بیمارستان کرد