مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-01بين الملل

فارن پالسی: تعهد عربستان و امارات به سرمایه گذاری در عراق درجهت منافع خودشان است


یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که نخست وزیر عراق اخیراً برای دریافت کمک مالی به عربستان و امارات سفر کرد اما ریاض و ابوظبی متعهد به سرمایه گذاری در راستای منافع خود شدند.

- یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که نخست وزیر عراق اخیراً برای دریافت کمک مالی به عربستان و امارات سفر کرد اما ریاض و ابوظبی متعهد به سرمایه گذاری در راستای منافع خود شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله آمریکایی فارن پالسی در گزارشی نوشت که مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در مارس و آوریل گذشته با هدف دریافت کمک مالی به عربستان و امارات سفر کرد اما ریاض و ابوظبی هر کدام به جای این کمک مالی متعهد به سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری در راستای منافع توسعه داخلی خود شدند.

در این گزارش آمده است: بخشی از سرمایه گذاری به اصطلاح انرژی های تجدیدپذیر که عربستان سعودی و امارات به الکاظمی پیشنهاد داده اند، تأثیر چندانی در کاهش کسری بودجه پیش بینی شده بالغ بر 20 میلیارد دلار در سال جاری میلادی یا جلوگیری از کاهش مجدد ارزش پول نخواهد داشت؛ اما بیانگر حقایق جدیدی در حوزه خلیج فارس است و بر این مساله تأکید دارد که تولیدکنندگان ثروتمند نفت مایل به کمک هستند، اما انتظار دارند سودی هم برای خود در بر داشته باشد و ترجیح می دهند آن را از طریق شرکت ها و ابزارهای سرمایه گذاری خود برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالسی: تعهد عربستان و امارات به سرمایه گذاری در عراق درجهت منافع خودشان است

فارن پالسی: تعهد عربستان و امارات به سرمایه گذاری در عراق درجهت منافع خودشان است