مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-01سياسي

3 باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در کرمانشاه منهدم شد


فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان آمادگی مرزبانان استان کرمانشاه در تامین امنیت کشور گفت: سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان کرمانشاه منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی ظهر امروز در معرفی دستاوردهای مرزبانی استان کرمانشاه در انهدام سه باند قاچاق اسلحه و مهمات که با حضور حسین خوش اقبال معاون امنیتی سیاسی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ترفندهای دشمنان و اشرار در مختل کردن امنیت، ورود سلاح و مهمات جنگی به جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در 15 روز گذشته با اشراف اطلاعاتی مرزبانی کرمانشاه و با استفاده از تجهیزات مدرن و همچنین همراهی مرزنشینان غیور استان کرمانشاه که چشمان بیدار مرزها هستند سه باند قاچاق اسلحه و مهمات شناسایی و توسط مرزبانان استان کرمانشاه منهدم شدند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرزبانان استان کرمانشاه در پنج عملیات توانستند 165 قبضه انواع سلاح جنگی و کلت کمری، 6 هزار و 700 فشنگ جنگی و 154 تیغه خشاب به همراه سه دستگاه بی سیم و یک خودرو را کشف کنند.

الهی خاطر نشان کرد: هشت نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند اما یک نفر از آنان به دلیل جراحت حین نبرد مسلحانه با مرزبانان استان کرمانشاه امروز فوت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در کرمانشاه منهدم شد

3 باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در کرمانشاه منهدم شد