مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-01سياسي

توزیع بسته های معیشتی توسط بسیج در شمالغرب شیراز


طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، چهارمین مرحله توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه مردمی، توسط بسیج سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) در شمالغرب شیراز آغاز شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، چهارمین مرحله توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه مردمی، توسط بسیج سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) در شمالغرب شیراز آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز عصر شنبه 11 اردیبهشت در مراسم اجرای چهارمین مرحله کمک مومنانه این ناحیه سپاه، گفت: در این مرحله با همراهی خیران و نیک اندیشان، 2300 بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی، گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و خرما بوده و در مناطق هدف که قبلا شناسایی شده است توسط گروه های جهادی توزیع می شود.

بنایی ارزش هر یک بسته معیشتی را حدود 300 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون گروه های جهادی بسیج در شمال غرب شیراز 10 هزار پرس غذای نذری و 15 هزار قرص نان بین افراد نیازمند در این منطقه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری کمیته امداد و سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) طرح ایران همدل اجرایی شده است، گفت: در این راستا طی یک هفته گذشته با همکاری خیرین 400 نفر از افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی توسط بسیج در شمالغرب شیراز

توزیع بسته های معیشتی توسط بسیج در شمالغرب شیراز