مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-01اجتماعي

استخدام 1350 معلم حق التدریس در اردبیل/رتبه بندی معلمان اجرا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 1 هزار و 350 معلم حق التدریس و آموزشیار نهضت سوادآموزی در استان اردبیل به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ناصری عصر شنبه در آستانه روز معلم در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: قانون استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در سال های اخیر به صورت مرحله ای به اجرا درآمده به طوری که در مرحله اول 276 نفر و در مرحله دوم نیز 495 نفر مجوز استخدام گرفتند.

وی تصریح کرد: در گام سوم نیز در روزهای آینده 420 نفر از معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با بررسی مدارک و مستندات به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پیش بینی ما این است که در سال تحصیلی آینده چالشی در حوزه کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم و با ساماندهی نیروی انسانی و تعادل بخشی بین نیروهای موجود و خروجی آموزش و پرورش، شرایطی را فراهم کنیم تا به اندازه کافی معلم در سر کلاس ها حاضر شوند.

ناصری افزود: سال گذشته 900 نفر و امسال نیز به همین تعداد بازنشستگی را در آموزش و پرورش شاهد خواهیم بود و قطعاً با تدابیر اندیشیده شده، سعی بر این است تا بدون کمبود فعالیت های آموزشی و پرورشی به انجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 1350 معلم حق التدریس در اردبیل/رتبه بندی معلمان اجرا می شود

استخدام 1350 معلم حق التدریس در اردبیل/رتبه بندی معلمان اجرا می شود