مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-01اقتصادي

بررسی هزارو 200پرونده روابط کار در فردیس/کارگران فردیسی در جمع برترین ها


رییس اداره تعاون کار رفاه اجتماعی شهرستان فردیس با تاکید بر اهمیت حفظ حقوق کارگران، گفت: هزار و 220 پرونده شکایت در خصوص روابط کار و کارگری در این اداره ثبت شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

- بهنام بهداروند، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، ضمن تبریک هفته برخوردار است و کارگران  شرکت های مپنا پارس، توگا و ایران آوندفر  امسال  در جمع کارگران نمونه استان، قرار گرفتند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردیس همچنین با اشاره به تولید  اولین روتور توربین بخار در شرکت تعمیرات نیروگاهی فردیس، برای اولین بار در سطح کشور، بیان کرد:   تولید این محصول علاوه بر اینکه  ایران را در شمار تولیدکنندگان بزرگ جهان قرارداده است، 90 میلیارد تومان صرفه جویی ارزی را برای کشور به همراه دارد.

افزایش 20 درصدی رسیدگی به شکایات کارگری کارفرمایی شهرستان فردیس این مقام مسوول در بخش دیگری با بیان اینکه تعداد پرونده های شکایات حوزه روابط کار تشکیل شده در اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان فردیس در سال گذشته با افزایش 20 درصدی نسبت به مدت مشابه،  به هزار و 220 پرونده رسید، افزود: در این اداره کلیه اختلافات کارگری، با حفظ اصل سه جانبه گرایی و با رعایت اصول آیین دادرسی و موازین حقوقی مورد برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی هزارو 200پرونده روابط کار در فردیس/کارگران فردیسی در جمع برترین ها

بررسی هزارو 200پرونده روابط کار در فردیس/کارگران فردیسی در جمع برترین ها