مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-01بين الملل

نشست کمسیون امنیت پارلمان عراق درباره احداث پایگاه نظامی ترکیه در شمال این کشور


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت که این کمیسیون به زودی نشستی فوق العاده برای بررسی اظهارنظر وزیر کشور ترکیه درخصوص ساخت پایگاهی نظامی در شمال عراق برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، بدر الزیادی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد به زودی نشستی فوق العاده برای بررسی قصد ترکیه به منظور ساخت پایگاهی نظامی در شمال عراق برگزار خواهد کرد.

وی افزود:: نفوذ و پیشروی ترکیه در عراق نقض آشکار حاکمیت عراق به شمار می رود و این کمیسیون به زودی نشستی فوق العاده برای بررسی اظهارنظر وزیر کشور ترکیه درخصوص ساخت پایگاهی نظامی در شمال عراق برگزار خواهد کرد.

الزیادی درباره وضعیت امنیتی و افزایش حملات داعش تاکید کرد: این گروه تروریستی هنوز در مناطق گسترده ای از عراق دارای هسته های خفته است و هر از گاهی دست به حملات تروریستی می زند.

وی افزود: حملات اخیر در الطارمیه، دیالی و کرکوک به دلیل افزایش عملیات نیروهای امنیتی علیه عناصر داعش و به هلاکت رساندن شمار زیادی آنها طی روزهای اخیر بوده است و داعش نیز برای گرفتن انتقام عناصر به هلاکت رسیده خود دست به عملیات در چندین منطقه زده است.

گفتنی است که سلیمان سویلو ، وزیر کشور ترکیه پیشتر از اقدام این کشور برای ساخت یک پایگاه نظامی در منطقه میتینا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمسیون امنیت پارلمان عراق درباره احداث پایگاه نظامی ترکیه در شمال این کشور

نشست کمسیون امنیت پارلمان عراق درباره احداث پایگاه نظامی ترکیه در شمال این کشور