مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-01سياسي

تجلیل از معلمین نمونه کرمانشاه


معلمین نمونه استان کرمانشاه در مراسم سپاس معلم که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، تجلیل شدند.

  - ایسنا/کرمانشاه معلمین نمونه استان کرمانشاه در مراسم سپاس معلم که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، تجلیل شدند.

  حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، عصر امروز(یازدهم اردیبهشت) در آیین نمادین سپاس معلم با تبریک روز معلم، اظهار کرد: مدیون معلمینی هستیم که در روزگار کرونا پای کار بوده و اجازه ندادند وقفه ای در امر تعلیم و تربیت بوجود آید.

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه سخت ترین دوران کاری معلم ها در دوران کرونا بوده، گفت: معلم ها نگذاشتند چراغ تعلیم و تربیت خاموش شود.

یزدان پناه ادامه داد: معلم ها در کرونا عاشقانه و دلسوزانه پای کار بودند و در دوران کرونا حتی بیش از زمان های عادی درگیر امر تعلیم و تربیت شده اند و از این حیث شایسته تکریم هستند.

فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست به روال انتخاب معلم های نمونه پرداخت و گفت: 10 هزار نفر در فرآیند انتخاب معلم نمونه در استان شرکت کرده بودند که پس از ارزیابی های صورت گرفته 750 نفر در مرحله مدرسه ای مورد ارزیابی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از معلمین نمونه کرمانشاه

تجلیل از معلمین نمونه کرمانشاه