مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-01سياسي

چالش بیمه ای در ساوه و زرندیه وجود ندارد


مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت:چالش بیمه ای در ساوه و زرندیه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا حسینی عصر امروز در نشست صمیمی روسای شعب تامین اجتماعی ساوه و دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه به مناسبت گرامیداشت هفته حدود 4000 هزار نفر در بیمارستان های ملکی سازمان در این استان بستری شدند و نخستین شهید سلامت تامین اجتماعی در این استان ثبت شد.

حسینی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اجرای قانون همسان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: این مهم پس از سالها پیگیری تشکل ها و کانون های کارگری به ثمر نشست و بازنشستگان می توانند از مزایای این مهم از طریق وصولی منابع سازمان بهره مند شوند.

وی افزود: هم اکنون حداقل بگیرهای سازمان تامین اجتماعی از حداقل بگیرهای کشوری بالاتر هستند و تنوع بازنشستگی این سازمان قابل مقایسه با بازنشستگان لشکری نیست.

وی اظهار کرد: در این افزایش و همسان سازی در مرحله نخست از 100 هزار تومان تا یک میلیون تومان و در مرحله  دوم با در نظرگرفتن پرداختی اسفند ماه سال 99 (75 درصد ضریب بازنشستگی نسبت به حداقل سال بازنشستگی ) باشد و هیچ بازنشسته ای در سال 99 ، حقوقش از 50 درصد اسفندماه 99 نباید کمتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش بیمه ای در ساوه و زرندیه وجود ندارد

چالش بیمه ای در ساوه و زرندیه وجود ندارد