مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-01اقتصادي

پیگیری یک گزارش/ عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده دیوزناو به زودی آغاز می شود


اسناد مناقصه برای احداث و بهسازی جاده روستای دیوزناو تهیه شده و مشغول انتخاب پیمانکار برای احداث مسیر هستیم در صورتی تامین اعتبار این پروژه به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دوم به ظرفیت ها و مشکلات روستای دیوزناو از توابع شهرستان سروآباد پرداختیم.

دیوزناو به واسطه ایجاد یکی از بزرگترین مجتمع های پرورش ماهی توانسته زمینه مهاجرت معکوس جمع زیادی از اهالی را فراهم کند و چرخه اقتصادی فعال و پایداری در آن فراهم شود البته وجود برخی از مشکلات موجب شده که این چرخه اقتصادی با محدودیت هایی مواجه شود که مهم ترین مسئله نبود راه دسترسی مناسب است.

مردم روستای دیوزناو با اشاره به وعده هایی که از سوی مدیریت ارشد استان در مورد بهسازی این راه دسترسی در خردادماه سال گذشته داده شده بود، ولی جامه عمل به خود نپوشیده است خواستار پیگیری این مطالبه و رساندن صدایشان به گوش مسئولان بودند.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان در پیگیری خبرنگار فارس اظهار کرد: در سفر استاندار کردستان به دیوزناو که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، راهداری و مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان صورت گرفت، آقای استاندار کردستان نسبت به بهسازی این مسیر قول داد و در همان سفر نیز تامین اعتبار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک گزارش/ عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده دیوزناو به زودی آغاز می شود

پیگیری یک گزارش/ عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت جاده دیوزناو به زودی آغاز می شود