مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-01سياسي

ویترین های موزه دفاع مقدس تبریز نصب شد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام طراحی و نصب ویترین های موزه دفاع مقدس تبریز از سوی این مجموعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد حمزه زاده روز شنبه در بازدید از این موزه، با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس تبریز به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در راستای مستندسازی و معرفی بیش از پیش رزمندگان همیشه جاوید استان و آثار به جا مانده آن ها در حال آماده سازی است، افزود: میراث فرهنگی استان نیز به دنبال اهداف و وظیفه ذاتی خود طراحی ویترین سازی این موزه ارزشمند را بر عهده گرفته است.

وی اظهار داشت: در این راستا تعداد 33 ویترین استاندارد در این موزه طراحی و نصب شده است که با توجه به ویژگی منحصر به فرد موزه دفاع مقدس تبریز و نگهداری از آثار مربوطه، 13 ویترین دیواری کف تا سقف و 20 ویترین پورتال ایستاده اتوماتیک دارای سیستم تهویه هوا طراحی و در محل این موزه نصب شد.

حمزه زاده از اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در راستای گردآوری، مستندسازی و برپایی موزه ارزشمند دفاع مقدس با هدف آشناسازی فرهنگی جامعه با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویترین های موزه دفاع مقدس تبریز نصب شد

ویترین های موزه دفاع مقدس تبریز نصب شد