مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-01ورزشي

کروتونه 0 - 2 اینتر؛ فردا شب جشن قهرمانی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اینتر امشب با کسب این سه امتیاز حالا در آستانه فتح اسکودتو قرار گرفته و در صورت پیروز نشدن آتالانتا در دیدار فردا شب این هدف بعد از یک دهه محقق خواهد شد.

- اینتر موفق شد در خانه کروتونه با دو گل کریستن اریکسن و اشرف حکیمی به برتری دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اینتر امشب با کسب این سه امتیاز حالا در آستانه فتح اسکودتو قرار گرفته و در صورت پیروز نشدن آتالانتا در دیدار فردا شب این هدف بعد از یک دهه محقق خواهد شد.

در همان لحظات ابتدایی مسابقه و با پاس مارسلو بروزوویچ بود که استفانو سنسی با دروازه کروتونه تک به تک شد، اما ضربه زمینی این بازیکن خوب نبود و با عکس العمل کورداز همراه شد.

در دقیقه 22 و با ارسال خوب استفانو سنسی بود که اینتر تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت، اما روملو لوکاکو بدشانس بود و ضربه این بازیکن به دیرک دروازه کروتونه برخورد کرد.

دقایقی بعد اینتر باز هم فاصله ای تا زدن گل اول خود داشت، اما ابتدا ضربه روملو لوکاکو از درون محوطه به مدافعان کروتونه خورد و در ریباند نیز ضربه آکروباتیک لائوتارو مارتینز به بیرون رفت.

در دقیقه 43 استفانو سنسی فرصت خوبی برای گلزنی لائوتارو مارتینز در محوطه فراهم کرد، اما این بازیکن نیز بدشانس بود و ضربه او نیز به دیرک کروتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروتونه 0 - 2 اینتر؛ فردا شب جشن قهرمانی؟

کروتونه 0 - 2 اینتر؛ فردا شب جشن قهرمانی؟