مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 23:052021-05-01سياسي

پویش کمک به مادران زندانی


برابر اعلام رییس ستاد دیه مازندران، از میان زنان محبوس و زندانی، 16 تن، مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمایت از زنان نیازمند و بانوانی که بنا به هر دلیلی آسیب دیده اند، از جمله اولویت های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران بوده است همان گونه که افزایش آگاهی در میان دختران و زنان در حوزه های مختلف با هدف پیشگیری از بروز آسیب نیز از برنامه های مهم و محوری این دفتر است و بررسی و رصد دائم وضعیت زنان زندانی، در همین بستر انجام می شود.

 در این راستا هماهنگی هایی از طریق مدیرکل سازمان زندان ها و ستاد دیه استان با هدف بررسی زنان و مادران زندانی و امکان کمک مالی برای بازگرداندن آن تعدادی که جرایم مالی و غیرعمد دارند به خانواده انجام دادم.

برابر اعلام رییس ستاد دیه استان، از میان زنان محبوس و زندانی، 16 تن، مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، می توانند به کانون خانواده بازگردند.

از همه شهروندان و خیّرین نیک اندیش می خواهیم در ماه میهمانی خدا و در آستانه شب های معنوی قدر به یاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) و مولای متقیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کمک به مادران زندانی

پویش کمک به مادران زندانی