مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-02اقتصادي

تولید فناوری های وارداتی با توان داخلی در دستور کار وزارت صمت


تفاهم نامه همکاری مشترکی میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در راستای رفع نیازهای گلوگاهی صنعت به امضا رسید.

- تفاهم نامه همکاری مشترکی میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در راستای رفع نیازهای گلوگاهی صنعت به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری میان دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد نانو و دکتر مهدی صادقی نیارکی، معاونت امور صنایع وزارت صمت در راستای بومی سازی فناوری های وارداتی با استفاده از توانمندی های داخلی و بهره برداری از توان شرکت های دانش بنیان و شرکت های فعال در حوزه فناوری های نوین به امضا رسید و اجرای مفاد این تفاهم نامه توسط مرکز ساخت داخل وزارت صمت و شبکه تبادل فناوری انجام خواهد شد.

شناسایی و اولویت بندی نیازهای فناورانه و ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری های نوین به منظور تامین این نیازها و ارتقای قابلیت های فناورانه بنگاه های صنعتی کشور از دیگر اهداف این تفاهم نامه است و طی آن حل نیازهای فناورانه گلوگاهی صنعت کشور از طریق توانمندسازی و توسعه بازارِ شرکت‎ های عرضه کننده محصولات و تجهیزات مبتنی بر فناوری‎ های نوین، ارتقای فناوری و جهش تولید این شرکت‎ ها به واسطه قرار گرفتن در زنجیره تأمین شرکت‎ های بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فناوری های وارداتی با توان داخلی در دستور کار وزارت صمت

تولید فناوری های وارداتی با توان داخلی در دستور کار وزارت صمت