مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-02اقتصادي

گران فروشی، بیشترین تخلف در ماه رمضان


معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران یشترین عناوین تخلف مشاهده شده در بازرسی های ویژه ماه رمضان را گرانفروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور عنوان کرد و گفت: قیمت خرما در سازمان میادین میوه و تره بار بین 25 هزار و 500 تا 26 هزار و 500 تومان عرضه می شود، اما این قیمت در فروشگاه های زنجیره ای 10 درصد بالاتر مصوب شده است.

سعید محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، از انجام بیش از 13 هزار بازرسی طی 15روز اول اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از این تعداد بازرسی بالغ بر 2000 پرونده تخلف به ارزش ریالی 807 میلیون تومان به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی همچنین بیشترین عناوین تخلف مشاهده شده را گرانفروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور عنوان کرد و گفت: قیمت خرما در سازمان میادین میوه و تره بار بین 25 هزار و 500 تومان تا 26 هزار و 500 تومان عرضه می شود و این قیمت در فروشگاه های زنجیره ای 10 درصد بالاتر مصوب شده است.

به گفته این مقام مسئول کالاهایی که در این طرح تحت بازرسی قرار گرفته اند شامل نان، خرما، زولبیا و بامیه، میوه و سبزی و کالاهای اساسی شامل قند، برنج، روغن و گوشت هستند.

محمدی پور در پایان با اشاره به ادامه طرح ضیافت تا پایان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه 124 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی، بیشترین تخلف در ماه رمضان

گران فروشی، بیشترین تخلف در ماه رمضان