مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-02سياسي

نشست انتخاباتی منبری های جوان/ قمی: در مباحث انتخابات با مردم درددل کنیم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی مباحث انتخاباتی را فرصتی برای شنیدن حرف و درددل کردن با مردم دانست و گفت: ما باید از هر بستری به دنبال ارتباط با مردم باشیم و تلاش کنیم قلوب جامعه را به یکدیگر پیوند دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نشست منبری های جوان هیأت های کشور با عنوان لولا حضور الحاضر 1 و موضوع انتخابات 1400 با سخنرانی رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام محمدحسین راجی پژوهشگر انقلاب اسلامی، به همت جامعه ایمانی برگزار شد.

هیأتی ها وظیفه مقدمه سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات را دارند رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر طی سخنانی با اشاره به اینکه در این نشست ها به دنبال آگاهی بخشی در حوزه سیاسی هستیم، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا به بازی های سیاسی و قضاوت افراد وارد نشویم بلکه به نقش اصلی خود که مقدمه سازی برای حضور پرشور مردم و انتخاب درست است، عمل کنیم.

وی از استمرار برگزاری این نشست ها تا برگزاری انتخابات 1400 خبرداد و گفت: چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه دومین نشست منبری های جوان هیأت های کشور را برگزار خواهیم کرد.

بهره مندی از اراده مردم نیازمند اقامه حق و صبر است حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست منبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست انتخاباتی منبری های جوان/ قمی: در مباحث انتخابات با مردم درددل کنیم

نشست انتخاباتی منبری های جوان/ قمی: در مباحث انتخابات با مردم درددل کنیم