مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-02سياسي

توسعه با سرمایه گذاری در حوزه آموزش امکان پذیر است


استاندار فارس سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش را عامل اصلی حرکت جوامع به سمت توسعه و پیشرفت دانست و گفت: این سرمایه گذاری بلندمدت است و نعمات آن چند نسل را در بر می گیرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش را عامل اصلی حرکت جوامع به سمت توسعه و پیشرفت دانست و گفت: این سرمایه گذاری بلندمدت است و نعمات آن چند نسل را در بر می گیرد.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 12 اردیبهشت در آیین تجلیل از معلمان نمونه که با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه معلمان برگزیده مسلح به علم روز هستند، گفت: امروزه اگر کسی سواد کامپیوتر، سواد دیجیتال و توان رسانه ای نداشته باشد، کاری از پیش نخواهد برد و در کشوری که معلمان با اخلاق وجود دارند، این سواد، متخلق به اخلاق اسلامی و مکارم والای دینی نیز خواهد بود که به فرزندان آینده جامعه منتقل می شود.

او ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم، عنوان کرد: قطعا همه ما باعنوان کسانی که روزگاری در محضر معلمان گرانقدر شاگردی کرده ایم، این موضوع را به خوبی می دانیم که ماندگارترین افراد در ذهن انسان ها آموزگاران اند؛ چراکه آموزش های آنان در ذهن و دل دانش آموزان ماندگار است، به گونه ای که همیشه به آن خاطرات رجوع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه با سرمایه گذاری در حوزه آموزش امکان پذیر است

توسعه با سرمایه گذاری در حوزه آموزش امکان پذیر است