مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-02سياسي

بارگذاری نامفهوم اطلاعات دریافت کنندگان واکسن در سامانه شفافیت


به نظر می رسد عده ای با انتشار صرف کد ملی و منطقه محل خدمت دریافت کنندگان واکسن در شهرداری قصد مسخره کردن سامانه شفافیت را داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تذکر نژادبهرام نسبت به رد صلاحیت ها واکنش نشان داد و گفت: اگر دوستان در وزارت کشور به عدم التزام اعضا معتقد بودند که منجر به بروز تخلفات شده پس چرا اعضا را سلب عضویت نمی کنند.

وی در ادامه در مورد تزریق واکسن خارج از نوبت کرونا به تعدادی از کارکنان شهرداری تذکراتی را خطاب به شهرداری ارائه کرد و گفت: علی رغم توضیحاتم در جلسات گذشته سوال است که چرا روند نظارت بر واکسیناسیون به طوری انجام نشد که افرادی خارج نوبت دریافت داشته باشند و لازم است تذکر جدی داده شود اما شهرداری اقدامی نکرد.

نظری با اشاره به توضیحاتی که شهردار داد گفت: چرا وقتی خواستار انتشار اسامی دریافت کنندگان واکسن شدیم، پاسخی ندادند و نتیجه آن را طی هفته گذشته مشاهده کرده ایم.

این عضو شورای شهر ادامه داد: انتشار صرف کد ملی و منطقه محل خدمت از حدود 2 هزار 700 دریافت کننده که صرفاً نام 1607 نفر از آنها اعلام شده مسائل را حل نمی کند و آیا تصور نمی شود، عده ای قصد مسخره کردن سامانه شفافیت را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری نامفهوم اطلاعات دریافت کنندگان واکسن در سامانه شفافیت

بارگذاری نامفهوم اطلاعات دریافت کنندگان واکسن در سامانه شفافیت