مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-02سياسي

ویژه برنامه های «سوگ علوی» در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری ایلام برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: ویژه برنامه های شب های قدر با عنوان «سوگ علوی» در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- ویژه برنامه های سوگ علوی در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: ویژه برنامه های شب های قدر با عنوان سوگ علوی در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با لیالی قدر ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی با محوریت فضای مجازی در سطح کانون های مساجد ها با عنوان سوگ علوی در سطح 307 کانون برگزار می شودکه اطعام نیازمندان با اقتدا به مولا حضرت امیر مومنان علی بی ابیطالب(ع) با توزیع اقلام و بسته های غذایی و پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان در لیالی قدر از جمله این برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: توزیع نرم افزار رضوان، اجرای تفسیر قرآن کریم با همکاری ائمه جماعت کانون ها در مساجدی که دارای فضای لازم بوده و برابر مجوز ستاد مبارزه با کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های «سوگ علوی» در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری ایلام برگزار می شود

ویژه برنامه های «سوگ علوی» در سطح 307 کانون فرهنگی و هنری ایلام برگزار می شود