مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-02حوادث

گرفتار شدن بیش از 30 نفر در پی بارش باران در تربت حیدریه


رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امدادرسانی به 37 نفر در پی بارش های سیل آسای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سعید فکوری گفت: با توجه به بارش شدید باران در روز جمعه در تربت حیدریه امدادگران هلال احمر به 10 مورد از منازل و معابر این شهرستان امدادرسانی کردند.

رییس هلال احمر تربت حیدریه افزود: تعداد 28 نفر از نیروهای داوطلب و پرسنل با  5 خودرو کمکدار و سواری در طول این مدت به همشهریان خدمات رسانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: دریک عملیات سخت و نفسگیر هفت عضو یک خانواده که در رودخانه روستای حاجی بیگی اسیر موج های خروشان شده بودند توسط تیم امداد و نجات شهدای کامه با انجام کارگاه فنی کوهستان به جای امن منقل شدند.

فکوری اظهار کرد: در یک عملیات دیگر 4 تیم  امداد و نجات از شعبه نسبت برای یافتن دو جوان در ارتفاعات صنوبر اعزام شدند که  پس از چندین ساعت پیاده روی و کوهپیمایی توانستند افراد گمشده را سالم پیدا کنند و به خانواده شان تحویل دهند.

طبق گفته رییس هلال احمر تربت حیدریه، طی 24 ساعت گذشته به 3مورد معابر و ساختمان های دولتی و7 باب منزل در روستاهای صنوبر و ده پایین توسط امدادگران این شعبه خدمت رسانی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن بیش از 30 نفر در پی بارش باران در تربت حیدریه

گرفتار شدن بیش از 30 نفر در پی بارش باران در تربت حیدریه