مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-02بين الملل

پشت پرده عقب نشینی بن سلمان در مقابل ایران چیست؟


یک دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به موقعیت ایران و محور مقاومت در منطقه افزود: بن سلمان با این واقعیت روبرو شده که زیر پایش خالی است، در یک بن بست قرار دارد و از دیگر سو موضوع دعوای قدرت در خاندان آل سعودی حل نشده است و این عربستان را با یک بی ثباتی روبرو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کاردار پیشین ایران در عربستان با اشاره به ابراز تمایل ولیعهد سعودی جهت گفت وگو با ایران و بهبود روابط ریاض و تهران اظهار کرد: بن سلمان با توجه به تحولات در منطقه و عرصه جهانی با این واقعیت روبرو شده است که زیر پایش خالی است و می بایست با کشورهای منطقه از جمله ایران از در تعامل و گفت وگو وارد شود.

احمد دستمالچیان در ارتباط با صحبت های اخیر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درخصوص اهمیت گفت وگو با ایران و تمایل این کشور جهت تحقق این موضوع اظهار کرد: من پیش بینی کرده بودم که عربستان به زودی مجبور خواهد شد در برابر واقعیت های منطقه و عرصه بین الملل تسلیم شود و اکنون این اظهارات و برخی دیگر از تحولات نشان می دهد که این پیش بینی درست بوده است.

وی با بیان اینکه عربستان در چند سال اخیر یکسری اشتباهات استراتژیک در عرصه سیاست خارجی خود انجام داده و این موضوع باعث ایجاد شکست هایی در عرصه بین المللی و منطقه ای برای این کشور شده است، تصریح کرد: یکی از دلایل این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده عقب نشینی بن سلمان در مقابل ایران چیست؟

پشت پرده عقب نشینی بن سلمان در مقابل ایران چیست؟