مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-02سياسي

توقف صدور مجوز خروج خدمه کشتی های خارجی در بندر امام


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به کنترل ورود کشتی های هندی به بندر امام گفت: در بندر امام، وضعیت سلامت خدمه کشتی ورودی توسط تیم قرنطینه و بهداشت کنترل و بر تردد خدمه کشتی ورودی به خارج از کشتی نظارت می شود و مجوز خروج موقت از کشتی (Shore Pass) .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به کنترل ورود کشتی های هندی به بندر امام گفت: در بندر امام، وضعیت سلامت خدمه کشتی ورودی توسط تیم قرنطینه و بهداشت کنترل و بر تردد خدمه کشتی ورودی به خارج از کشتی نظارت می شود و مجوز خروج موقت از کشتی (Shore Pass) نیز برای خدمه کشتی های خارجی صادر نمی شود.

عادل دریس در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات بندر امام خمینی(ره) در خصوص نحوه ورود کشتی های هندی به این بندر، اظهار کرد: با توجه به اهمیت جلوگیری از ورود و شیوع کرونای هندی، اقدامات ویژه ای در بندر امام در خصوص کشتی های خارجی و به ویژه کشتی هایی که از مبدا کشور هند وارد بندر امام می شوند، در حال انجام است.

وی افزود: شناسایی و رصد همه کشتی هایی که از مبادی بنادر هند به بندر امام وارد می شوند، یکی از اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از ورود کرونای هندی به این بندر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور مجوز خروج خدمه کشتی های خارجی در بندر امام

توقف صدور مجوز خروج خدمه کشتی های خارجی در بندر امام