مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-02سياسي

مهارلو؛ جذاب بی زیرساخت!


با مشاهده تصاویر زیبای کاربران فضاهای مجازی از دریاچه مهارلو متوجه می شویم این دریاچه بدون هیچ امکاناتی مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار می گیرد اما با توجه به اینکه هیچ مکانی برای استراحت و هیچ سرگرمی خاصی برای بازدیدکنندگان .

- ایسنا/فارس یک فعال گردشگری گفت: با مشاهده تصاویر زیبای کاربران فضاهای مجازی از دریاچه مهارلو متوجه می شویم این دریاچه بدون هیچ امکاناتی مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی زیادی قرار می گیرد اما با توجه به اینکه هیچ مکانی برای استراحت و هیچ سرگرمی خاصی برای بازدیدکنندگان وجود ندارد این توجه به گرفتن چند عکس و تماشای منظره دریاچه محدود می شود.

سید احسان تقوی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر جذابیت و تنوع در برنامه سفرها، گفت: کشور ما همچنان برای گردشگران خارجی به عنوان یک مقصد فرهنگی شناخته شده و برنامه سفر گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند اغلب شامل دیدار از سایت های تاریخی و موزه ها و در برخی موارد کویرهای مرکزی ایران است.

او ادامه داد: معمولا برنامه سفر از شهر تهران آغاز می شود و گردشگران تا زمانی که به شیراز می رسند از چندین سایت تاریخی، آرامگاه مشاهیر و موزه دیدن کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارلو؛ جذاب بی زیرساخت!

مهارلو؛ جذاب بی زیرساخت!