مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-02پزشكي

محیط های کارگری باید به دفاتر روانشناسی مجهز باشند


رییس سازمان نظام روانشناسی اظهار کرد: کارفرما با توجه کردن به سلامت روانی کارگران خود می تواند کارآمدی کارگر را افزایش دهد و در نهایت به سود اقتصادی بیشتری دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، برنامه روزنه با موضوع ارتقای بهداشت روان در محیط های کارگری، در ارتباط تلفنی با دکتر محمد حاتمی (رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور) از شبکه رادیو یی گفت و گو روی آنتن رفت.

محمد حاتمی در برنامه روزنه با اشاره به این که کارگری جزو شغل های سخت است، گفت: شغل های سخت فشار کاری زیادی دارند و فردِ شاغل را به سمت فرسودگی سوق می دهند.

وی افزود: شغل های سخت باعث می شوند تا فرد شاغل در طول کار با استرس و اضطراب زیادی درگیر شود و زودتر از سایر مردم به بیماری های روانی مبتلا شود.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: اکثر افرادی که مشاغل سخت دارند بعد از 50 سالگی با مشکلات متعددی مواجه می شوند.

وی با اشاره به این که محیط های کارگری باید به دفاتر روانشناسی مجهز باشند، عنوان کرد: روانشناسان باید افراد دارای مشاغل سخت را به طور مستمر مورد مشاوره یا درمان یا پیشگیری قرار دهند و مشکلات فردی یا خانوادگی آن ها را به مرور زمان برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط های کارگری باید به دفاتر روانشناسی مجهز باشند

محیط های کارگری باید به دفاتر روانشناسی مجهز باشند