مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-02حوادث

اعزام 20 خودرو و بیش از 100 آتش نشان از قم به شهرک صنعتی نا ایمن


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: 20 خودرو عملیاتی با بیش از 100 آتش نشان به کارخانه مولدان شیمی در شهرک شکوهیه اعزام شدند و در حال حاضر حادثه به طور کامل اطفا شد.

- حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در ساعت 6 و 2 دقیقه صبح یکشنبه خبر آتش سوزی در کارخانه مولدان صنایع شیمی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه در 20 کیلومتری شهر قم به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام می شود، گفت: با توجه به گسترش و وسعت حریق و انفجارهای پشت سر هم که در این حادثه رخ می دهد، درخواست نیروی بیشتری می شود و تا پایان عملیات اطفا بیش از 20 خودروی عملیاتی آتش نشانی و تانکرهای آبرسانی با بیش از 100 آتش نشان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه در این حادثه آتش سوزی متاسفانه مواد اولیه کارخانه طعمه حریق شده بود و با تلاش همکاران من در آتش نشانی اجازه سرایت حریق به مخازن الکل و اوریکس داده نشد، افزود: در صورت حریق و آتش سوزی این دو مخزن، حادثه عظیمی در شهرک شکوهیه رخ می داد که خوشبخانه با تلاش نیروهای خدوم آتش نشانی این حادثه اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حین عملیات در زمان جاری شدن مواد مشتعل به سمت خودروی عملیاتی آتش نشانی، یک خودروی اسکانیا آتش نشانی به طور کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 خودرو و بیش از 100 آتش نشان از قم به شهرک صنعتی نا ایمن

اعزام 20 خودرو و بیش از 100 آتش نشان از قم به شهرک صنعتی نا ایمن