مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-02سياسي

روند ابتلا به کرونا در هرمزگان همچنان افزایشی و نگران کننده است


روند ابتلا به کرونا در این استان همچنان افزایشی و نگران است و باید سطح رعایت پروتکل های بهداشتی را به بالای 90 درصد برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی درباره آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان و تصمیمات ستاد استانی کرونا اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا در هرمزگان همچنان افزایشی و نگران کننده است و متأسفانه 42 فوت ناشی از کرونا طی هفته گذشته در هرمزگان داشته ایم.

برگزیده اظهارات وی را در ادامه می خوانید:  ** شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرخمیر و جزیره هرمز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند ** تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار در این شهرستان ها و دورکاری کارکنان تداوم می یابد.

** شهرستان های ، پارسیان، حاجی آباد و جزیره کیش در وضعیت نارنجی و شهرستان های جاسک، سیریک، بشاگرد و ابوموسی نیز در وضعیت زرد هستند و محدودیت ها، تعطیلی مشاغل و دورکاری کارکنان متناسب با وضعیت هر شهرستان ادامه دارد.

  ** مردم با تکیه بر فرهنگ و آگاهی در حفظ جان و سلامتی خود و همنوعان توجه لازم را داشته باشند و ضمن افزایش استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری، از مهمانی و دورهمی و تردد غیرضروری خودداری کنند.

** عده ای با برگزاری مراسم های عروسی، تجمع و دورهمی، مردم را به قتلگاه دعوت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا به کرونا در هرمزگان همچنان افزایشی و نگران کننده است

روند ابتلا به کرونا در هرمزگان همچنان افزایشی و نگران کننده است