مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-02بين الملل

رایزنی وزیر امور خارجه قرقیزستان با مقامات بنیادهای خیریه عربی


وزیر امور خارجه قرقیزستان و رؤسای بنیادهای خیریه کشورهای عربی فعال در این کشور با یکدیگر دیدار و در مورد فعالیت و مشکلات موجود تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، روسلان قزاق بایف وزیر امور خارجه قرقیزستان با رؤسای بنیادها و مؤسسات خیریه عربی فعال در قرقیزستان دیدار و گفت وگو کرد.

هدف از این نشست تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف و گسترش همکاری بین بیشکک و موسسات خیریه عربی بود.

در این نشست نمایندگان مجمع جهانی جوانان مسلمان ، خیریه قطر ، السلام ، نسل هوشمند ، الصفا ، احسان و خیر ، ایثار و همچنین سلطان بیکوف معاون اول وزیر بهداشت و درمان نیز حضور داشتند.

در این جلسه، قزاق بایف از فعالیت های طولانی مدت صندوق های خیریه در جهت بهبود وضعیت آسیب پذیرترین اقشار جامعه و اجرای پروژه هایی با هدف تقویت زیرساخت های اجتماعی کشور ابراز قدردانی کرد.

وی برای کمک اضطراری به بودجه برای مبارزه با کووید-19 از قبیل خرید آمبولانس ، دستگاه های تهویه، دستگاه های اشعه ایکس، داروها، تجهیزات محافظت شخصی، آزمایش های سریع و کمک های غذایی تشکر کرد.

 در این نشست، تبادل نظر در مورد افزایش کارایی بنیادهای خیریه، فرصت های ارائه کمک هدفمند به شهروندان کم درآمد به منظور دستیابی به تاثیر حداکثری این نوع کمک ها صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر امور خارجه قرقیزستان با مقامات بنیادهای خیریه عربی

رایزنی وزیر امور خارجه قرقیزستان با مقامات بنیادهای خیریه عربی