مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-02حوادث

جلوگیری از فاجعه ای عظیم در شهرک شکوهیه با رشادت عوامل آتشنشانی /محل ایمن سازی شد


سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: اگر رشادت عوامل و نیروهای جان برکف آتشنشانی نبود، در این حادثه به علت وجود مخازن الکل احتمال وقوع فاجعه ای عظیم بود.

- ایسنا/قم سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: اگر رشادت عوامل و نیروهای جان برکف آتشنشانی نبود، در این حادثه به علت وجود مخازن الکل احتمال وقوع فاجعه ای عظیم بود.

حمید کریمی با اشاره آخرین وضعیت وقوع آتش سوزی مهیب در شهرک شکوهیه، اظهار داشت: متأسفانه شدت آتش به حدی بود که بیش از 150 نفر حتی با فراخوان نیروهای شیفت به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه بیش از 20 دستگاه ماشین آتشنشانی عملیاتی به محل اعزام شدند، ابراز کرد: متأسفانه در این حادثه سه تن از عوامل آتشنشانی مصدوم شدند که یکی از آنان سر صحنه به صورت سرپایی، یکی بعد از انتقال به بیمارستان مرخص و نفر سوم نیز متأسفانه به علت شدت سوختگی در بیمارستان بستری شده است.

کریمی ادامه داد: اگر رشادت عوامل و نیروهای جان برکف آتشنشانی نبود، در این حادثه به علت وجود مخازن الکل احتمال وقوع فاجعه ای عظیم بود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت این حادثه تصریح کرد: هم اکنون آتش مهارشده و بعد از لکه گیری در حال ایمن سازی هستیم و بعد از حضور کارشناسان علت این حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فاجعه ای عظیم در شهرک شکوهیه با رشادت عوامل آتشنشانی /محل ایمن سازی شد

جلوگیری از فاجعه ای عظیم در شهرک شکوهیه با رشادت عوامل آتشنشانی /محل ایمن سازی شد