مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-02بين الملل

رژیم صهیونیستی در پی آواره کردن ساکنان کل یک محله در قدس اشغالی است


رژیم صهیونیستی با تبانی در دادگاه های قدس حکم مصادره دهها واحد مسکونی در محله شیخ جراح قدس را صادر کرده است و صدها فلسطینی در معرض آوارگی اجباری قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی شنبه (دیروز) تظاهراتی را که در اعتراض به قصد این رژیم برای بیرون کردن بیش از 500 فلسطینی از محله شیخ جراح در قدس انجام شد، سرکوب کردند.

اهالی محله مذکور از سال 1972 با توطئه ای صهیونیستی مقابله می کنند که قصد بیرون کردن این در دادگاه های قدس توانسته این ادعای دروغ خود را به کرسی بنشاند و صدها فلسطینی با آوارگی اجباری روبرو هستند.

تأکید اردن بر مالکیت فلسطینی ها وزارت خارجه اردن پنجشنبه هفته گذشته از تصویب 14 توافقنامه و تحویل آن به ساکنان محله شیخ جراح از طریق وزارت خارجه فلسطین خبر داد.

این توافقنامه ها به اسناد قبلی اضافه می شوند که بر مالکیت فلسطینی ها تأکید دارد.

بر اساس گزارش سی ان ان ، وزارت خارجه اردن اعلام کرد، یک سند نیز به طرف فلسطینی تحویل شد که نشان می دهد وزارت مسکن اردن توافقنامه ای با آنروا برای ساخت 28 منزل مسکونی در محله شیخ جراح بسته است.

همچنین در آن زمان توافقنامه های شخصی با اهالی این منطقه منعقد شده که به موجب آن اردن متعهد شده است منازل مذکور را به نام ساکنانش ثبت شود اما به دلیل جنگ 1967،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در پی آواره کردن ساکنان کل یک محله در قدس اشغالی است

رژیم صهیونیستی در پی آواره کردن ساکنان کل یک محله در قدس اشغالی است