مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-02سياسي

از قصه ی رمضان تا عکس ماه خدا


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: به مناسبت شب های قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) هر شب با یک قصه به روایت یک عضو یا یک مربی میزبان کودکان و نوجوانان هستیم.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تشریح کرد؛ از قصه ی رمضان تا عکس ماه خدا ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: به مناسبت شب های قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) هر شب با یک قصه به روایت یک عضو یا یک مربی میزبان کودکان و نوجوانان هستیم.

مهدی جمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این برنامه که به مناسبت شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) برگزار می شود هر شب یک قصه توسط یک عضو یا یک مربی در فضای مجازی روایت از طریق اسکای رومو فضاهای عمومی مجازی مانند اینستاگرام و واتس آپ کانون برای علاقه مندان و مخاطبان کانون استان پخش می شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان کانون ایلام در بیش از 109 کارگاه مجازی فعالیت هایی مانند قصه گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت،شعر خوانی، داستان خوانی وچندین برنامه فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می شود، تصریح کرد: در این راستا مسابقه ماه خدا نیز در بخش های عکاسی لحظه های ناب نیایش،دل نوشته ی دعاهای من،ونقاشی سفره های افطار در حال برگزاری است ودر پایان از برگزیده های این مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قصه ی رمضان تا عکس ماه خدا

از قصه ی رمضان تا عکس ماه خدا