مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-02سياسي

واکنش جبهه اصلاحات فارس به نتایج بررسی صلاحیت ها


جبهه اصلاحات استان فارس با انتشار بیانیه ای، نسبت به آنچه رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان، - ایسنا/فارس جبهه اصلاحات استان فارس با انتشار بیانیه ای، نسبت به آنچه رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان، تعبیر شده است، انتقاد و اعتراض کرد.

جبهه اصلاحات استان فارس در بیانیه ای که خطاب آن روسای سه قوه و اعضای هیئت نظارت استان فارس و کشور است، انتخابات را مهمترین جلوه گاه مشارکت سیاسی مردم و نمادی از نظام مردم سالاری دانسته و تاکید کرده که حذف فعالان یک گروه سیاسی از این صحنه بر کل آن تاثیرگذار خواهد بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در نظام های سیاسی برآمده از خواست و اراده ملت، وظیفه حاکمیت فراهم کردن زمینه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، وظیفه ای که جز با حضور همه گرایش ها و سلایق باورمند به نظام سیاسی حاکم محقق نخواهد شد.

این بیانیه با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم انقلاب و نظام اسلامی فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشور بوده است، یادآور شده است: اکنون و پس از 42 سال تجربه برگزاری انتخابات و پیشینه تاریخی چند هزار ساله از تبعات منفی عدم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش، شاهد آن هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جبهه اصلاحات فارس به نتایج بررسی صلاحیت ها

واکنش جبهه اصلاحات فارس به نتایج بررسی صلاحیت ها