مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-02سياسي

اعتماد عمومی با اعلام داوطلبانه تخلفات جلب می شود


اعتماد عمومی با اعلام داوطلبانه تخلفات جلب می شود.

- سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: اعتماد عمومی با اعلام داوطلبانه تخلفات جلب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا در دویست و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: دو روز قبل، این نکته را مطرح کردم که اگر به موارد پاسخ قانع کننده داده نشود و برای بازسازی اعتماد عمومی اقدامی صورت نگیرد موضوع را در قالب تذکر و سپس سوال از شهردار در صحن شورا مطرح خواهم کرد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهردار درباره تخلفات صورت گرفته، افزود: با توجه به شناختی که از شهردار و همکاران ایشان داریم فرض را بر این می گذاریم که این مطالب صحیح است و عین چیزی است که تحقق پیدا کرده و ابعاد بیشتری ندارد؛ مگر اینکه بعداً مشخص شود در بررسی ها، تخلفات بیش از این بوده است.

اعطا با اشاره به مکالمه تلفنی روز گذشته خود و شهردار تهران و بیان دو نکته به ایشان، عنوان کرد: مسئله سلب اعتماد عمومی زمانی اتفاق می افتد که ابتدا دیگران بگویند در شهرداری تخلف صورت گرفته و سپس ما بپذیریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تفاوت پذیرش و اطلاع رسانی تخلفات گفت: در یک زمانی داوطلبانه به شهروندان اطلاع می دهیم که چنین گزارش تخلفاتی صورت گرفته و در پروسه برخورد با خاطیان هستیم، اما در زمانی دیگر، دیگران از جمله یک روزنامه، خبرگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد عمومی با اعلام داوطلبانه تخلفات جلب می شود

اعتماد عمومی با اعلام داوطلبانه تخلفات جلب می شود