مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-02سياسي

برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه عمل به قانون


رییس کل دادگستری استان قم بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تاکید کرد و گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز تقویت قدرت نظام اسلامی است.

- ایسنا/قم رییس کل دادگستری استان قم بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تاکید کرد و گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز تقویت قدرت نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رییس کل دادگستری استان قم، در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، عنوان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز تقویت قدرت نظام اسلامی است و تمام ارکان دخیل در انتخابات با عمل به قانون و اجرای صحیح آن باید زمینه مشارکت حداکثری و افزایش میزان اعتماد مردم به فرآیند انتخابات را فراهم کنند.

رییس کل دادگستری قم با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه قضایی در برخورد با هرگونه تخلف در عرصه انتخابات افزود: حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم به عنوان یک حق الناس و مطالبه عمومی است و با توجه به آمار موجود، به دلیل حسن اجرای دستورالعمل ها و قوانین در سنوات گذشته پرونده تخلف انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده قضایی شود برای هیچ یک از دستگاه های اجرایی استان قم تشکیل نشد و در حال حاضر به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه عمل به قانون

برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه عمل به قانون