مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-02حوادث

حادثه آتش سوزی یک منزل در آبادان 5 نفر را راهی بیمارستان کرد


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان، از انتقال پنج مصدوم به بیمارستان بعد از حادثه آتش سوزی در یک منزل در این شهرستان خبر داد.

- سید نادر نقیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در فاز چهار آبادان نرسیده به قدمگاه پنج نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: این حادثه آتش سوزی در ساعت 8 و 34 صبح روز یکشنبه به مرکز اورژانس آبادان گزارش شد که چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 آبادان و خرمشهر به همراه کارشناس عملیات ویژه EOC دانشکده علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان بیان کرد: به دنبال حادثه آتش سوزی، پنج مصدوم این حادثه دچار سوختگی شده بودند که اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط فوریت های پزشکی به مددجویان ارائه شد و مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و ولی عصر خرمشهر منتقل شدند.

نقیبی تصریح کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت و با تلاش آتش نشانان، این آتش سوزی مهار و از سرایت آن به واحدهای مجاور جلوگیری و تا اتمام عملیات اطفای حریق تیم اورژانس 115 و سرپرست اورژانس آبادان در محل حادثه مستقر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه آتش سوزی یک منزل در آبادان 5 نفر را راهی بیمارستان کرد

حادثه آتش سوزی یک منزل در آبادان 5 نفر را راهی بیمارستان کرد