مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-02دانش

پیگیری ارتقای منزلت و معیشت اعضای هیأت علمی در سال جاری


رییس دانشگاه آزاد در پیامی به مناسبت روز معلم از پیگیری ارتقای منزلت و معیشت معلمان و اعضای هیأت علمی و سایر همکاران در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد شهید استادمطهری، فرا رسیدن روز معلم را به معلمان و اساتید پرتلاش و خدوم دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است: بسمه تعالی با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت اند دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت مظلومانه معلم فرزانه و استاد فرهیخته، شهید آیت الله مرتضی مطهری است که حقیقتاً نقش بی بدیلی در تعمیق مفاهیم تعلیم و تربیت داشتند.

روز معلم فرصت مغتنمی است که از مجاهدت، تعهد و اهتمام شهید مطهری برای ایجاد کارآمدی نظام تعلیم و تربیت در جامعه و لزوم توجه به ابعاد معرفتی در آموزش یاد کنیم و این موضوع را هر ساله در کنار تجلیل از مقام شامخ آموزگاران و استادان خدوم تکرار کنیم که مبنای رشد و تعالی جامعه به نظام تعلیم و تربیت آن وابسته است و از این جهت معلمان و استادان در کنار سایر عوامل مؤثر در آموزش به عنوان هدایتگر این عرصه شناخته می شوند و به همین دلیل است که شهید بزرگوار استاد مطهری در آثار ارزشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ارتقای منزلت و معیشت اعضای هیأت علمی در سال جاری

پیگیری ارتقای منزلت و معیشت اعضای هیأت علمی در سال جاری